torsdag 17. juni 2010



Første innlegg i bloggen til butikken PåPosten. Dette er ett oppussings prosjekt vi har holdt på med fra november 09 til juni 10 og vi gleder oss til å vise frem ressultatet. Vi åpner denne butikken 1 Juli 2010 og ønsker alle velkommen. Vi vil tilby flere typer kaffe, te, vafler, gammeldags godis og masse å se på. Vi har også spennende produkter fra Miljøgården, Sagen Designe og Bloomingville.

Dette er et bilde fra en liten kosekrok i dagligstuen. Her kan du sitte å nyte din kaffe med tilbehør i ro og fred mens du leser Det Nye fra 1945. Det er mulighet for å sitte ute når det er fint vær. Da blir det dekket med hvite bord og koseputer på trappen.


Håper dere vil komme å besøke oss fra 1.Juli og ut sommer sessongen. Åpningstider kommer umiddelbart.

Hilsner Gry og Frida!




8 kommentarer:

  1. Hei jenta mi, kjempefint.Du har vært flink.
    Dette blir bra ...
    Klem

    SvarSlett
  2. Blir så morro! Dere er super flinke =)
    gleder meg masse til å komme å se : D
    - Thea

    SvarSlett
  3. Flott blogg som det blir spennende å følge videre :)
    Er jeg på de kantene, stikker jeg innom ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen! Håper dere alle tar dere en tur:)

    Klem,Frida

    SvarSlett
  5. Oi, så spennende da!! Gleder meg til å følge bloggen.
    Stikker innom når vi er på de traktene.

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Gry og Frida
    Gratulere med ny butikk i posthuset...det ser så koselig ut. Jeg skal komme og besøke dere til sommeren når vi er ute med seilebåten. Jeg gleder meg til å handle og drikke kaffe hos dere. Kristin har fortalt om hvilket herlig sted dette er. Lykke til!!
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  7. Jeg ønsker LYKKE TIL og gleder meg stort til å komme til På Posten på øya. Er også en av "de gamle" som stod pent og ventet på at postmesteren skulle sortere posten og rope opp de brevene som var kommet. Dette blir nostalgi på høyt plan og blir helt sikkert sommerens store suksess!!!!! Kommer snart... og blir lenge. Hilsen Janne.

    SvarSlett
  8. Det var virkelig en Grand Opening!!!!! Nå blir det kaffe og vafler På Posten hver dag i sommer!!
    Det er fantastisk fint og kreativt, vakkert å se og mye å mimre over. Lykke til videre.

    SvarSlett